Arn

Såg den första Arn-filmen i fredags. Den var mycket bra, måste jag säga. Och jag ser fram emot när nästa kommer ut på dvd. Hyrde tre filmer så nu har vi två kvar att se: "ps. i love you" och "irene huss - glasdjävulen".

Igår satte vi ihop vårt nya soffbord som vi köpte på IKEA för 2 veckor sen. Jaja, nu är det gjort iallafall. Och det är betydligt snyggare än det gamla. Och så köpte vi en ny bilbarnstol igår! Hann till och med att montera in den, skönt att ha det gjort!

Idag ska Andi och jag iväg och träna tillsammans på Nautilus för första gången nånsin. Roligt! :-)


Kommentarer
Postat av: Amanda

jag var inte så förtjust i Arn när jag såg den

2008-08-31 @ 08:04:55
URL: http://fjortiswannabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0