Jobb och stress!

Jag kan bara konstatera följande: JAG HINNER INTE MED BLOGGEN samtidigt som jag jobbar. Finns ingen tid över, så bli inte besvikna om det bara kommer något inlägg då och då framöver.

Som jag skrivit tidigare började jag på KappAhl i förra veckan. Första veckan var superstressigt, och jag kände att jag hade noll koll. Men denna veckan har det verkligen varit annorlunda, jag har bättre koll och behöver inte fråga hela tiden. Jag vet vart saker finns, kan svara på frågor från kunderna oftast utan att behöva dubbelchecka med de andra i personalen och det känns helt plötsligt inte alls lika stressigt längre.

Resten av denna vecka har vi 25% på allt i butiken så det är rätt mycket folk, men det går suveränt och trots att det är mycket att göra så tar det inte lika lång tid längre att göra det, vilket gör allt mindre stressigt.

Nu ska jag strax hämta min lilla goding på dagis, hon sover middag där några dagar i veckan och det går toppenbra. Skönt att hon trivs så bra på dagis så att vi inte behöver kämpa med det!

Till helgen blir det SPA, antar att ni inte kunnat missa det ;-) Ser fram emot!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas ni får en riktigt underbar helg!!!

Hoppas åxå att det är kul och inte bara stressigt på KappAhl? Klart du fixar det bra, du är ju bäst;-) Kramkram

2008-12-11 @ 16:32:54
Postat av: Anna Widén

Glömde visst skriva vem det där inlägget var ifrån... det var bara jag...

2008-12-11 @ 16:33:46
Postat av: Liv

Anna: Oh ja, det är jättekul så det är inte bara stress :) Tack sötis!

2008-12-12 @ 14:04:19
URL: http://livleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0