Julfesten

I måndags var det julfest på dagis! Barnen sjöng julsånger för glatta livet, och efteråt bjöds det på korv med bröd, lussekatter som barnen bakat (således med mer eller mindre trevliga tillsatser...) och glögg förstås. Sen var det lek på gården!

Här kommer lite bilder. Hinner inte sortera så det blir lite huller om buller.

Här är alla barnen uppställda för att sjunga. Ylva är en av få utan tomteluva, hon syns i allafall mest i sin självlysande reflexoverall, uppe i frökens famn till vänster i bild.


Här är Ylva med två kompisar. Han i blå mössa är L, Ylvas käresta ;-)



Sen blev det kramkalas - som vanligt!



Ylva och jag



Ylva och Andi


Sen gungade Ylva och charmpojken lite :)

Kommentarer
Postat av: Minna

Kul med tomtefest!! Tack förresten för jättefint julkort. Vad glad man blir när man får ett sånt!



Själva är vi riktigt dåliga på det där med att skicka kort...



Kram!

2008-12-17 @ 15:35:03
Postat av: Liv

Minna: haha du är rolig du! julpyntar, julbakar, lagar julmat för glatta livet men glömmer det viktigaste: julkorten! jag varken julpyntar eller julbakar men julkorten glömmer jag aldrig ;-) vi slår oss ihop för en middag nån gång efter jul, tycker jag! hörs!

2008-12-18 @ 09:16:35
URL: http://livleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0