Utmanad

Nina utmanade mig för några dagar sedan... Nu är det dags för mig att fylla i nedanstående. Egentligen gillar jag inte sånt här, men eftersom det var Nina som utmanade mig så får jag väl vara snäll och fylla i det ;-) 

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar

8 favoritprogram (jösses, jag ser inte på tv, men ska försöka klämma in några)
1. Dr House
2. The simpsons
3. Inredningsprogram är skoj, vet inte vad de heter bara
4. Family Guy
5. ...
6. ...
7. ...
8....

8 saker jag gjorde igår
1. Gick motvilligt upp ur sängen på morgonen
2. Åt gröt till frukost
3. Shoppade bikini på Twilfit till vår SPA-helg
4. Shoppade KappAhl-kläder att ha på jobbet
5. Handlade mat på CityGross (fy fabian vilken jobbig affär!!!)
6. Lekte med Ylva
7. Lagade nötfärs-rulader fyllda med fetaost och soltorkade tomater
8. Glömde bort att vila

8 saker jag ser fram emot
1. SPA, bara jag och Andi nästa helg!
2. Juldagar hos mina föräldrar i Småland
3. Att se Ylva öppna sina julklappar
4. Att bli av med gallblåsan så att jag kan äta gott igen
5. Att träffa de andra mammorna på adventsfikat hos Minna i eftermiddag
6. Att äta mammas köttbullar på julafton
7. Att våren snart kommer (jo då minsann, tiden går fort!)
8. Att den här dumma listan snart är slut


8 favoritrestauranger
1. Govindas (vegetarisk (vegansk??) restaurang med huvudsakligen indisk mat) i Lund
2. Italia i Lund
3. Kinarestaurangen Panda i Budapest
4. Mediterranian i Lund
5. Restaurangen på Nöjeshuset i Emmaboda
6. (och sen tycker Andi att jag ska ha med "Lilla Pizzan" i Emmaboda)
7. Spisen i Lund är rätt bra
8. Sen kommer jag inte på fler

8 saker på min önskelista
1. En fin, lugn och mysig jul
2. En fungerande dator med en fungerande uppkoppling
3. En köpenhamnweekend med min älskling
4. En vit jul så att Ylva får åka pulka!
5. En julhelg utan gallstensanfall
6. 
7. 
8. 

8 personer jag utmanar
1. Linda W
2. Anna G
3. Rebecca
4. Elin J
5. Tova
6. ...
7. ...
8.  ...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gjorde denna listan på min nya blogg. Ser nog lite mer på TV än dig ;) http://tessvarlden.blogg.se/

2008-12-08 @ 21:45:27
Postat av: Elin

Ah... såg att du utmanade mig. Men jag vet inga fler somhar bloggar :o så jag hoppar över....

2008-12-10 @ 18:05:20
URL: http://elizilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0