Ett negativt inlägg.

Det är på tok för varmt. Jag svettas av att gå på stan, det är inte roligt. Och så blir man trött också. Och måste dricka hela tiden, och när man måste tvinga i sig vätska så är det inte längre gott. Bara tråkigt och äckligt. Dessutom blir man gnällig och negativ.

Okej, något posivit då? Nej. Kan inte komma på något. Skulle möjligtvis vara att jag hittat en outfit till Lisas dop på lördag. Men nej, det var jobbigt det också.

Ylva sover, så det ska jag också göra en stund. Och dricka mer äckligt vatten.




Ps Okej, riktigt såhär illa är det inte. Men ibland mår man bättre av att förlöjliga sina egna känslor lite ;-) Ds

Kommentarer
Postat av: Anna Widén

Visst är det så! Ibland mår man helt enkelt bra av att få klaga lite, det blir lite kul om man drar det till ytterligheter;-)

Styrke-kram från mig

2008-07-31 @ 18:55:10
Postat av: Tess

Sommaren som är så härlig... förstår inte att folk klagar! Men det är klart, det är kanske jobbigare om man har små barn. Ni kanske kan åka och svalka er på stranden? Jag ser många små sötnosar tulta runt på stranden väl insmorda och skyddade av kläder, det svalkar ju mer där, både vattnet och vinden.



Kramiz

2008-08-01 @ 07:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0