Spinning och tänder.

Ylva läser i reklamen  (Ylva läser reklamen)




Ikväll blir det spinning för första gången på ....hm.. 4 år tror jag. Blir skoj! Och jobbigt, hoppas jag. Ylva får vara hemma och leka med papsen under tiden :-)

Tror gullungen håller på att få en tand till. Hon har ju redan fyra, två uppe och två nere, men är nog en på gång där nere nu. Verkar göra lite ont när hon äter, och hon vill gärna ha en skorpa att tugga på. Dessutom har hon nog haft lite lite feber idag, och det kan man ju få när tandsprickningen är igång.

Funderar vad vi ska köpa till Y i ettårspresent. Hon får ju så mycket saker hela tiden, och hon har alldeles för mycket av både leksaker och kläder (hur kan man låta bli att handla på tok-rean??). Skulle vilja köpa en fin barnfåtölj till henne, men den är hon änsålänge lite för liten för. Kanske väntar och handlar något senare, hon vet ju ändå inte när det är hennes födelsedag. En rejäl pannkakstårta ska hon få iallafall, tösabiten!!

Har suttit och kikat på platsbanken idag. Vet ni nån butik i Lund som söker butiksbiträde/säljare så släng in ett tips till mig! Jag är grym på försäljning...... och väldigt trevlig.

Nä, nu ska jag ta och vila lite också när lillan sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0