Värme och svett.


33 grader varmt idag, och efter att ha svettats en hel dag trampade jag gladeligen iväg till Nautilus. Spinning stod på schemat och förvånansvärt många hade faktiskt tagit sig från stranden och in i spinningsalen. Och dagens pass var minst lika härligt som förra tisdagens. Svett, svett, svett i mängder. En jäkla massa kämpande och flåsande och efter 55 minuter, ett oräkneligt antal branta, långa backar och många, långa sprinter var vi i mål. Underbart! (Kan heller inte beskriva hur härligt det känns att kunna träna i grupp igen, det har jag inte gjort sedan jag slutade med fotbollen. Och jesus vad jag har saknat det!).

För övrigt köpte jag jordgubbar för 99 kr kilot idag. Det är definitivt prisrekord för min del. Ylva hade vart så duktig på BVC att hon förtjänade en jordgubbsfrossa, och torget där de kostar mindre än hälften så mycket hade stängt. Så det blev konsums dyra, med väldigt goda jordgubbar istället.

Nu lockar sängen enormt mycket.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, jag blir avis, jag vill också börja träna igen! Ska ringa f-kassan och se om jag kan få träningskort. I alla fall body balance och kanske styrketräning, konditionen är nog för tidigt att börja med ännu.

Pussa jordgubbsfrossaren!

Kram anna

2008-07-30 @ 17:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0