Avenue Q

En riktigt lyckad utekväll var det igår!
Ylvas farmor och farbror skulle passa Ylva, med nattning och allt vad det innebär. Det kändes nervöst, eftersom de aldrig nattat henne förr. Men det visade sig gå riktigt riktigt bra. Ylva hade somnat på 10 minuter, medan farbror P sjöng och farmor låg bredvid och klappade henne på huvudet. Underbart!

Först gick vi till restaurangen Mediterrainian (oj, hur stavas det?). Vi bestämde oss för att strunta i förrätt och istället satsa på huvudrätt och dessert. Det var ett lyckat drag. Anders beställde lammkotletter och jag beställde biffteki. Jättegott! Till dessert delade vi en portion cheesecake. Suveränt!

Sen gick vi till stadsteatern, där vi skulle se Avenue Q. Och jädrans, den var riktigt kul! Vi garvade högt flera gånger. Kan absolut rekommenderas! Börjar fortfarande frittra för mig själv när jag får upp bilder från föreställningen i huvudet. Så jäkla bra! Så om ni kan, ta chansen att se den!

Kommentarer
Postat av: nina

Vad kul det låter½ Du, jag testade ditt Ica recept med linsröran och basmatiriset. Vad gott det var!

2008-11-20 @ 22:10:42
URL: http://www.minagalnatankar. blogspot.com
Postat av: Liv

Nina: vad kul att du lagat det och att ni gillade det!

2008-11-24 @ 10:42:18
URL: http://livleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0