Kosta Outlet

I lördags var jag på Kosta Outlet med mamma.
Lee-jeans för 200 spänn, Levis-jeans för 300, plus en uppläggning som kostade 100 kr. Två manchesterkjolar, sjukt snygga från East West för 150 kr sammanlagt. Och Polarn o pyret kläder i massor! Köpte en Po.p-kjol till Ylva för 25 kr, och en mössa för 20. Kunde köpt så mycket mer, men Ylva har alldeles för mycket kläder redan. "Tyvärr" höll jag på att skriva! Jösses, vilket konsumtionssamhälle vi lever i. Och jag är en del av det.

MINNA, din lilla märkesnörd, du skulle gillat stället ;-)

Kommentarer
Postat av: Minna

Haha! Ja, jag mår lite dåligt inombords bara att veta att det finns ett sånt ställe som jag inte varit på. Men det ska kanske gå att lösa någon gång. Nästa semesterresa kanske går till Emmaboda??

2008-11-10 @ 19:55:26
Postat av: Anonym

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2008-11-10 @ 19:58:21
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Julia

outlets är nice! Fynda fynda! :D



Kika gärna in på min blogg där du får tips och ideer, idag om t.ex. parfymer!

2008-11-10 @ 20:09:54
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0