Lyx

Just nu känns mitt liv väldigt lyxigt.
Jag har världens mest underbara dotter, en fantastisk fästman, en fin stor lägenhet i centrala Lund där jag trivs oerhört bra och de bästa av vänner.
Dessutom har vi en teater/musikal (AvenueQ) inbokad 17 november, och en SPA-helg 13-14 december.

Ytterligare lyckorus fås av att jag inom kort kommer ut på arbetsmarknaden igen (yes, yes, yes nu blir det KappAhl ett tag framöver!), att Ylva trivs så fantastiskt bra på dagis och att jag har en massagetid inbokad i helgen.

För övrigt sitter jag just nu och äter nybakade brödbullar med Kalkon provencale, respektive tunna skivor av grillad kyckling.
Om två timmar ska jag luncha med en kompis.

När blev mitt liv så underbart lyxigt?

Kommentarer
Postat av: Nina Schmieder

Det är du värd! Vad roligt att du har jobb på gång!

Kramar nina

2008-11-06 @ 15:56:00
URL: http://www.minagalnatankar.blogspot.com
Postat av: Minna

Grattis till jobb! När börjar du?? Hur mycket ska du jobba?

2008-11-06 @ 20:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0