Badanka + havssalt + ost

Jag har haft världens bästa födelsedagsmorgon. Ylva sov ända till sju och var på toppenhumör när hon vaknade. Hon kom in till oss och hoppade i sängen och pussade på oss. Underbart! Sen fick jag presenter från Anders. Det var tre presenter: en badanka, en ost och ett paket med havssalt. Ja, precis! Hur förvirrad tror ni jag blev? Sen skulle jag försöka lista ut vad det betydde, för presenterna skulle föreställa ledtrådar.
Havssalt+anka?
- Jaha, vi ska bada! I havet? Eller?
- Nja, typ. Osten då! Vad är alla ostar?
- Eh....... gula?
- Nej.
- Goda?
- Nope.
- Runda?
- Nix.
- Jag fattar inte!!!!!!!?
- Det börjar på Y......
- Ystade?
- YES! Osten är Ystad! Sen fick du salt......... och en badanka!
- Alright! YSTAD+SALT+BAD = Ystads saltsjöbad! SPAAAAAAAAAAAAAA!

Hur gutt som helst. Jag fick en spa-helg av Anders, för er som inte förstod det. Andi och jag ska åka iväg själva och bara vara vi och mysa och bada och basta och äta gott! Så underbart. Bästa presenten nånsin. Min fästis är så bäst! :-)


Kommentarer
Postat av: Mia

GRATTIS fina! Det låter som en underbar födelsedag!!

Kramar

2008-10-10 @ 20:08:47
Postat av: Anna, Daniel, Alma och Tuva

STORT GRATTIS i efterskott! Härligt med Spa-helg! Verkligen FIN present!

Kramizar!

2008-10-12 @ 13:44:13
Postat av: Anna Widén

Grattis!!!!!!!!!!!!! Visste inte att du fyllt år. Hoppas du hade en riktigt bra födelsedag!!!!!!!!! Älskar dig!

2008-11-16 @ 20:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0