TP-mästerskap

Team Liv och Anders har återigen vunnit ett TP-mästerskap. Förra gången var det mot Minna och Martin, och denna gången mot Ola och Josefine. Det är inte utan att man blir lite kaxig ;-) Vilka vill bli utmanade nästa gång?

Hade en mycket trevlig kväll i fredags, inte bara pga TP-vinsten förstås. Men som vanligt är man extra trött dagen efter, för Ylva vill ändå gå upp vid 6-tiden på morgonen oavsett om vi har sovit bra eller ej. Ungar, när lär de sig att sova ut?

Idag har regnet öst ner. "Storm" kallar de stora tidningarna det, men det håller jag inte med om direkt. Men ja, det regnar mycket och blåser en del. Vi har vart ute en liten runda och handlat, Ylva, jag och Andi. I övrigt har vi hållt oss hemma. Anders har feber, huvudvärk och är jättetrött. Tycker synd om honom. Han låg och frös och svettades om vartannat i natt. Själv var jag uppe och kräktes under natten. Min mage gillar inte mig alls, tyvärr. Men det gick över snabbt denna gång. 

I eftermiddags kom Minna och Leia och röjde runt lite. Käkade Ugglarpskorv och busade. Lika trevligt som vanligt med andra ord.

Imorgon ska Ylva till dagis i vanlig ordning, såvida inte hon också blir sjuk.


Kommentarer
Postat av: Tess

krya-på-sig-kramar till er!

2008-10-05 @ 22:18:29
Postat av: Liv

Tess: Tack sötnöt! :-)

2008-10-06 @ 10:59:49
URL: http://livleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0