Inskolningsdag 10

Efter att jag lämnat Ylva på dagis idag så gick jag en runda på stan. Där mötte jag halva barngruppen från dagis som var på utflykt. Ett av barnen frågade bekymrat: "Du vet väl att Ylva är på dagis?". Haha, nej! Jag visste väl att jag hade glömt något!!! Eller hur var det nu? Jag tackade iallafall för upplysningen.


Jag har sagt det förut, och jag säger det igen: Ungar är det goaste som finns!

Slänger in lite bilder!

Här är morbror Ola och Josefine med Ylva i somras


Här är mormor och Ylva i Virserum i augusti


Här är kusinerna Nathalie och William med Ylva i augusti


Faster Anna och Ylva leker i lektunneln i veckan


Farbror Pelle visar Ylva hur man ska dricka ur ett sugrör (nu i veckan)


Ylva klättrar på sin mamma :-)


Ylva och Leia leker i tunneln


Kommentarer
Postat av: Pappa

Fina bilder fast jag tycker Ola ser lite rädd ut./pappa

2008-09-19 @ 14:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0