Inskolningsdag 7

För 45 minuter sedan lämnade jag Ylva på dagis. Nu sitter jag hemma och äter lunch och hon äter förhoppningsvis lunch med de andra barnen. Det här känns konstigt! En timme och 10  minuter ska jag vara borta idag. Märkligt. Jag undrar hur det går. Igår började hon inte ens gråta när jag gick, men idag storgrät hon. Men anser personalen att det inte funkar eller att hon mår dåligt så ringer de ju förstås till mig. Jag litar på deras omdöme.


Här är Ylva och Leia häromdagen när de lekte i leksakskistan. Såg för roligt ut när de hade likadana kläder..

Kommentarer
Postat av: Minna

Vad söta de är tillsammans...

2008-09-16 @ 19:23:30
Postat av: Liv

Minna: Ja, helt klart världens sötaste ungar!

2008-09-17 @ 10:53:50
URL: http://livleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0