Operation

Idag har jag vart och köpt tidningar. En mat-tidning, en om träning och en föräldra-tidning. Imorgon är det nämligen operationsdags (ska ta bort gallblåsan och alla stenar) och jag är nervös och tror att jag inte kommer ha något att göra. Så jag har bunkrat upp med tidningar i massor. Jag får ha på mobilen på avdelningen så släng iväg ett sms om ni vill, jag kommer säkerligen att känna mig ensam.
Lite nervös inför själva operationen är jag också, märkligt nog. Jag borde inte vara det för det är en förhållandevis enkel titthålsoperation. Mest är det nog narkosen jag är lite orolig inför. Har aldrig fått narkos innan. Verkar läskigt! Men det går säkert bra. Ni kan väl tänka lite på mig.
Undrar om man får se gallstenarna efteråt, det vill jag nog! Kan spara dem i en sån där liten ask som ungarna sparar sina mjölktänder i ;-)

Wish me luck! Vi hörs efteråt.

Liv

Kommentarer
Postat av: Minna

Lycka till! Jag tänker på dig!

Kram!

2009-01-06 @ 18:01:28
Postat av: Mia

Lycka till fina!!

Tänker på dig!

kramar om

2009-01-07 @ 11:00:20
Postat av: Tess

Det kommer går bra vännen! Tänker på dig!

kram

2009-01-07 @ 11:45:33
URL: http://tessvarlden.blogg.se/
Postat av: Monica

HEJ ! Har tänkt på dig hela dagen ! Nu är allt säkert över och du känner dig lättad o glad över att det är gjort. Har jobbat i natt och just tagit hand om några nyopererade gallstens-tjejor. Tänkte xtra på dig då !! Kram från moster och kirurgsyrran Monica

2009-01-07 @ 15:32:01
Postat av: Nina

Har tänkt på dig. Hoppas att det gick bra och att du är hemma igen. god fortsättning och allt sånt också. Kramar nina

2009-01-08 @ 09:05:07
URL: http://www.minagalnatankar.blogspot.com
Postat av: Jenny

Nu är det väl lite sent att önska lycka till, men jag hoppas allt har gått bra med operationen. Jag skulle gärna vilja ha lösenordet till din bilddagbok om jag får? kramar

2009-01-08 @ 19:06:46
Postat av: Jenny

Nu är det väl lite sent att önska lycka till, men jag hoppas allt har gått bra med operationen. Jag skulle gärna vilja ha lösenordet till din bilddagbok om jag får? kramar

2009-01-08 @ 19:07:48
Postat av: Rebecca

Hoppas allt har gått bra och att du mår bra!! kramar

2009-01-09 @ 10:12:50
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0