Vill ha!

Jag har plockat upp nya varor idag. På barnavdelningen. Behöver jag tala om att det är svårt att motstå att köpa vissa plagg?

Jag fullkomligt älskar den tröjan som tjejen på bilden nedanför har på sig. Hittade ingen större bild på den, tyvärr.....


Och den här är så skön:


Och den här vill jag ha!!!! Nej, alltså...Ylva vill ha den, menar jag. Jättemycket vill hon ha den!



Fast allra, allra mest just nu tycker hon om den här. Gud, den är så jäkla snygg. Ser mycket bättre ut i verkligheten, måste jag säga. Den är så otroligt tuff!


Kommentarer
Postat av: Karin

Älskar den prickiga! Åh, varför fyller hon inte år nu för?:)

2009-01-23 @ 15:16:34
Postat av: Minna

Förstår att du blir sugen... Jag ska upp på stan i morgon, men jag ska försöka att hålla i plånboken lite. Men vi måste köpa fler ankor till Leia. En dagisanka och en reservanka!

2009-01-23 @ 21:37:54
URL: http://juppepuppe.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej hej! Nu är jag hemma igen från resan till skåne! Hoppas att du har följt lite granna genom resan dit och hur det har varit där nere.



Kommer att blogga lite mera nu i framtiden :D

hoppas du har haft det bra! och ha en bra vecka nästa vecka :D



Emma





Sv; Oj! TACK! haha vi får se inom framtid kanske :D

2009-01-25 @ 23:35:25
URL: http://emmaaoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0