Loppisfynd

Igår var jag på loppisen på Esplanaden. Blev en hel del fynd!


7 böcker för 20 kr tillsammans



3 tröjor och 1 klänning för 5 kr styck


1 par helt nya kängor till vintern + 1 par snygga kangaroo-sandaler för sammanlagt 45 kr


En cd-spelare till Ylva... (kunde inte låta bli) 50 kr




En tallrik med konungen och Silvia till Anders. Han hängde den inne i badrummet. Ganska snyggt, faktiskt ;) 15 kr

Dessutom köpte jag ytterligare ett par sandaler för 5 kr. De sitter jättebra och Ylva älskar dem. Tyvärr sitter inte Kangaroo-sandalerna lika snyggt. Kanske Leia vill ha dem?

Kommentarer
Postat av: Minna

Det vill hon kanske ;-)

Vilka fynd du gjorde! Jag var också där men hittade inte så mycket... Det bästa var en kokbok till mig. "Bara bär" Ska absolut laga nåt gott ur den till dig!

2009-06-28 @ 17:47:14
URL: http://juppepuppe.blogg.se/
Postat av: Liv

Då får hon komma och hämta dem! :)

Oooh, vilken härlig kokbok, du ska definitivt få laga nåt ur den till mig :D

2009-06-28 @ 18:31:27
URL: http://livleverlivet.blogg.se/
Postat av: moa

vilka fynd!

loppisar kan va riktigt bra!

kram moa

2009-07-17 @ 00:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0