Besvikelse

Jag har varit så stolt över att jag börjat jogga igen. Det har känts enormt bra och jag har orkat mer än jag hade trott. Jag började planera för olika lopp som jag ville springa, och såg fram emot Vårruset. Men så tog det slut. Jag har gått ut för hårt, och med för dåliga skor. Dum som jag var tänkte jag lägga ner pengar på nya skor när jag väl kommit igång, så att jag visste att jag verkligen skulle använda dem. Kändes korkat att köpa skor innan jag visste om jag skulle vilja fortsätta, liksom. Det är lätt att vara efterklok. De gamla skorna gav inte tillräckligt stöd och dämpning för mina fötter. Hälarna tog stryk och nu vill det inte ge med sig. Var ute nyss för att testa, men kunde inte ta mer än ett par joggingsteg. Jag måste vila mig i form. Det är tråkigt, så jävla tråkigt.

Besviken. Ledsen.

Kommentarer
Postat av: Minna

Usch, vad tråkigt! Hoppas att det går över snabbt.



Vi har gärna temakväll! Vad sägs om:



En färg (typ tema GULT)

GI-kväll

Asiatiskt/Indiskt/spanskt/italienskt/afrikanskt/amerikanskt....

Rund mat

Påskmat

En ingrediens (allt ska innehålla t.ex. tomat eller kanel)



Har du fler förslag?

2009-03-06 @ 20:42:41
URL: http://juppepuppe.blogg.se/
Postat av: Rebecca

usch vad trist...hoppas du snart blir bra efter lite vila och sen kan fortsätta =) trevlig helg önskar jag er.

2009-03-06 @ 22:36:52
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: Tess

kram

2009-03-07 @ 09:48:38
URL: http://tessvarlden.blogg.se/
Postat av: Karin

Näää! Fan vad trist. Hoppas det går snabbt över så att det inte är så illa att du slitit ut hälarnas "naturliga dämpning", vad det nu är de heter. KRAM

2009-03-09 @ 16:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0