Massiv bilduppdatering :P

Upptäckte att jag hade glömt att tömma kamera-kortet på ett tag. Så här kommer nu lite blandade bilder.

Årets absolut sista smultron
18/10 Andi plockade årets allra sista smultronen från trädgården och Ylva fick dem till efterrätt :)


hur många nappar kan få plats?
Ylva testar hur många nappar hon kan få plats med i munnen samtidigt. Rekordet är nu 4 st...


Ylva hjälper mig att plugga...
Min lilla älskling hjälper mig att plugga. Det går sådär...


Världens finaste unge i mormors gamla klänning!
Vi ska på kalas hos Anna och Ylva har på sig klänningen som hennes mormor hade när hon var liten och halsbandet som jag hade när jag var liten.


Min lilla plutt har blivit så stor... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0