Göteborgshelg

I helgen var jag i Göteborg. Tog tåget dit i fredags förmiddag, åkte hem med väskan till fina Hanna och tog sedan spårvagnen in till stan och fikade med Amanda. Mycket trevligt! Jag som brukar bli så rastlös av att bara sitta ner och fik-prata, tyckte tiden flög iväg. Roligt att höra om lilla Mod (Amandas flicka som är ett halvår äldre än Ylva) och att prata om likheter och olikheter i livet. Varje människa är unik.

På lördagen träffade vi först Sara och hennes kompis, och senare hade vi middagsdejt med Moa, min gamle barndomsvän :) Så kul att ses igen! Förhoppningsvis blir det göteborgsturer lite oftare framöver..
På kvällen hade Hanna och jag film-mys. Såg "ocean eleven", den var lagom lätt att hänga med i när hjärnan är lite seg. Bra film!

På söndagen tog jag bussen till högsbohöjd och träffa min brorson Sture, som är drygt tre veckor nu. Så liten (trots att han är stor) och så söt! Bebisgos behövde jag, känner jag. Längtan efter en liten bebis är stor, men den som väntar på nåt gott........får vänta tills utbildningen är klar ;) Tills dess får jag väl låna vänners bebisar :P
På kvällen hyrde vi "slumdog millionair", den var väldigt bra! Rekommenderas!

Igår ringde väckarklockan vid 5.25 och jag släpade mig upp, kramade Hanna-vännen farväl och hoppade på tåget hemåt Lund igen efter en väldigt, väldigt bra helg i Götet.

I´ll be back.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, fler Göteborgshelger! Och jag får väl ta mig ner till Lund någon gång framöver :)



Återigen, tack för en härlig helg!



KRAM!

2009-11-03 @ 17:06:41
URL: http://havskristall.blogg.se/
Postat av: Maria

Dags för ett syskon snart? ^^ du är en mycket härlig mamma så varför inte? ;) kramar

2009-11-06 @ 22:07:19
URL: http://frubodin.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej fina!



Jo du har rätt, det är bra perfektionisten i mig som illvrålar att jag "måste" klara allt och gärna lite till ;)Vad mysigt med Gbg och att du träffade finaste Hanna, hon är så fin och go!

Sven Wolter var kanon i föreställningen och ja han äger helt enkelt :)



Kramar Mia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0