Afrikanska monster...

Jag hade ett intressant samtal med min dotter (3 år) imorse.

- Monster finns inte, det vet du väl? sa jag.

- Jo, de finns visst! hävdade hon bestämt.

- Jaså, vart är de då? undrade jag.

- De bor i Afrika eller nåt sånt, förklarade lilltokan och fortsatte:
- En gång åkte min lillasyster flygplan med sin mamma och sen träffade de monster.

- Oj då! säger jag förvånat.

- Mm, fast hon klappade dem inte för hon var sååååå duktig! säger hon mycket stolt över sin imaginära lillasyster.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hon är så underbar!

2010-09-30 @ 18:48:15
URL: http://havskristall.blogg.se/
Postat av: Mia

Måste säga det fina du, jag älskar din blogg och Ylvas citat <3



Kramar Mia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0